Thursday, June 18, 2015

I tako je prosla jos jedna Katty-na revija! Treca po redu! Bilo je divno! Ali da pocnem od pocetka...Naziv kolekcije je Emperor i inspirisana je Korejskom ratnom i aristokratskom odecom iz Joeson ere. Materijali su bogatih boja poput tamno crvene i plave, smedje, sive, crne i zlatne. Katty, nasi dragi drugari u ulozi modela, Saki i ja smo stigli u Drugstore u pola 5 da bismo se smestili, odredili ko sta oblaci itd. Prostor je bio ogroman - sto je dobro, ali isto tako i neklimatizovan, sto bi znacilo da smo sate i sate proveli na 35 ili vise stepeni. Grozota. Ali dobro, sta je tu je. Lagala bih kada bih rekla da je sve bilo u savrsenom redu i da nije bilo problema. Bilo ih je. I bilo je stresnih momenata, ali je mnogo vise bilo smeha, zabave i druzenja :3 Katty i ja smo jako srecne sto su nasi prijatelji opet bili spremni da odvoje jedan dan da bi ucestvovali u reviji. Bilo je i novih lica, momci su se uklopili ocas posla i atmosfera medju nama je bila super! Nismo mogli da docekmo vece i samu reviju. Doslo je puno naseg drustva, roditelji, poznanici... Hvala im svima za to! Katty je bila presrecna! Kat i ja smo se nasle u ulozi fotografa i stajale smo na kraju piste kao i ostali fotografi. Onog trenutka kada je trebalo da pocne Katty-na revija mene je udario adrenalin i ruke su pocele da mi se tresu! Mogu samo da zamislim kako su se osecali Katty i modeli... Plasila sam se da ce slike biti mutne zbog toga, medjutim mislim da nisu. Kazem "mislim" jer su slike kod Milana u fotoaparatu i tek treba da ih dobijemo :P Sve je bilo odlicno! Muzika je zvucala super, momci su izgledali odlicno i uklopili su se tacno u sekundu, odeca je izgledala fenomenalno! :D Kat je sve snimila i uskoro cu snimak postaviti na youtube. Revija je dobila ovacije i veoma glasan aplauz, a Katty je dobila i cvet :3 Posle revije je usledilo haoticno sakupljanje i pakovanje stvari, skidanje sminke, nosenje stvari do kola, kao i slikanje. Dva komada garderobe su vec rezervisana od strane Katty-ne prve i drage musterije (necu navesti ime) :D Uzbudjenje nas je drzalo ceo naredni dan iako smo bile toliko umorne da smo jedva finkcionisale i bolela nas je glava...
Na zalost, nisam videla vecinu ostalih revija, ali moram da kazem da su drugog dana B.A.F.E - a odecu prikazali mnogi veoma talentovani mladi dizajneri! 
 Posle svega mogu samo da kazem-jedva cekam sledecu reviju! Slike mozete pogledati ovde,  a ja cu one koje sam ja uradila postaviti sto pre, kao i video :3

Evo je Katty dok prica sa organizatorom Lukom ^^
I ja i moja kombinacija za taj dan~

2 comments: