Friday, October 3, 2014

Epic fantasy festival

Prošli vikend je bio veoma zanimljiv. U Domu omladine u Beogradu održan je Festival epske fantastike i Katty i ja smo prisustvovale. Već neko vreme smo isčekivale ovaj događaj :D Prvo veče je bilo vezano baš za epsku fantastiku, a drugo je za temu imalo vampire. Prvog dana festivala, u petak, imala sam obaveze oko faksa tako da sam već u deset ujutru bila u Beogradu. Završila sam šta sam imala mnogo brže nego planirano, tako da sam odlučila da sednem u kafić, u kojem obično sedim kada sam na fakultetu, i da učim za sledeći ispit (ah, nikad kraja...). Posle nekih sat i po mi je već bilo dosta i krenula sam da pričam sa gazdaricom i konobaricom XD Ispostavilo se da konobarica i ja imamo praktično isti ukus što se tiče knjiga, tako da smo razmenile par naslova :D Oko jedan sam se presvukla u haljinu koju sam ponela za festival i otišla u Dom. Posle nekog vremena su došli moj dečko i Isidora u svojim Lanisterskim kostimima. Ovo je bio prvi put da ih vidim tako uživo - zaista je izgledalo odlično! Neko vreme sam provela unutra, razgledajući i pričajući sa drugaricom, a posle je došla i Katty. Ona je za ovu priliku sašila sebi haljinu - za jedan dan, totalno neplanirano! Ispalo je divno! Nema ko se nije okrenuo za njom na ulici. Odlučile smo da odemo da prošetamo dok se gosti okupe i dok počnu glavni događaji. Bilo je jako zabavno dok smo šetale kroz Knez Mihailovu ulicu i po Kalemegdanu :D Mnooogo ljudi nas je zaustavilo da se slika sa nama i da pitaju šta se to događa. Baš smo se lepo provodile. Slikale smo se i sa mnogo stranaca, a neki od njih su bili iz Koreje i Turske ( iskoristila sam priliku da malo vežbam pričanje!) :) Mnogo mi je smešno kada ljudi vide da je neko na ulici kostimiran i neće da priđu da se slikaju, nego krišom pokušavaju nešto da uhvate XD Kada smo se vratile u Dom već je bilo više ljudi, a došli su i vitezi iz nekoliko udruženja (uključujući i naše drugare Plamene). Uskoro su svi oni održali po kratki performans i posle toga je nastupio bend. Mi smo tada već bili umorni pa smo se polako pokupili i otišli kod Isidore da se presvučemo i skinemo šminku. Tamo smo se malo i zadržali, pričali i bilo je baš lepo :3
Sutradan sam sa Vladimirom otišla kod Isidore da bismo se svi zajedno spremali. Tamo su bili jos i Šunka, Ljubica, Nikola, Višnja i Olga. Šunka je pravio vampirske zube za sve koji su ih naručili ( moram da kažem ODLIČNE vampirske zube, ni ne vidi se da nisu tvoji!) , kao i Nikoline rogove, a Ljubica nas je sve šminkala :3 Zaista divno šmnka! U Dom Omladine smo stigli poprilično kasno, mislim da je bilo nekih pet sati popodne. Pridružila nam se i Katty :3 Međutim, tog dana se održavala parada pa je deo centra bio zakrčen policijom, učesnicima parade i njihovom... opozicijom XD Ostatak grada je bio polu prazan. To se odrazilo i na sam događaj na žalost. -.- Međutim, i ovako je bilo dosta posetilaca i bilo je zanimljivo. Slikali smo se, pričali i bili fabulous :D Nikola je preplašio par ljudi na ulici...Čula sam ženu kako šapuće " Jao, kad sam mu videla oči! Žute su! Jao kako sam se uplašila!" , jedva sam sam se suzdržala od smeha  XD 
Sve su svemu, bio je to jedan lepo proveden vikend, pun smeha i raznih situacija~

Last weekend was very interesting. Epic fantasy festival was held in Dom Omladine in Belgrade, so Katty and I went there as well. We were waiting for this event for quite some time :D First day was all about epic fantasy, while the second day's theme were vampires. On Friday, first day of the festival, I had some things to do on my faculty so I came to Belgrade in the morning. I finished what I had to do way earlier than planned so I went to my usual cafe to drink some coffee and study for next exam ( ah, there's no end...). After an hour and a half or so, I've had enough so I started talking with waitress and the owner XD It turned out that the waitress likes to read almost exact same type of books as I do, so we exchanged few titles. :D When it was around 1 o'clock I changed into the dress I brought with me for that day and went to Dom Omladine. My boyfriend and Isidora soon came, fully costumed as Lannisters. This was the first time I saw them live in those.Amazing! I spent some time in the building, talking to a friend and strolling around. Soon Katty came, dressed in a dress she made for this event. It was made in only a day and it looked awesome! Everyone turned around to see her while she was walking :D We decided to go for a walk until guests gather. It was super fun to walk through the main street and Kalemegdan fortress! Lots of people came to take pictures with us and ask what's going on. Some of them were from Korea and Turkey ( I used that chance to practice talking in turkish for a bit :D ). It's so silly when people see costumed people in the street and don't ask for a picture but try to take it in secret XD When we came back to Dom Omladine there was more people and the knights from few organizations soon came as well. They had a little performance, it was very funny. After that came the band, but we were already tired so we decided to go to Isidora's place to take of our makeup and change clothes. There we talked, drank some wine and just enjoyed ourselves for a bit.
The next day I went to Isidora's place together with Vladimir so that we could all dress up. Sunka, Ljubica, Nikola, Visnja and Olga were there as well. Sunka made vampire teeth for all who wanted them, and he seriously did a great job! You almost can't tell that those aren't real! He also made hornes for Nikola, and Ljubica did all our makeup. I love the way she does her job :3 We went to Dom Omladina pretty late, but the town was mostly empty anyways so there weren't many guests at that point. Later on it got interesting, we chatted, laughed, took lots of pictures and just looked fabulous :D Nikola scared few people on the street XD I heard a woman whispering " Omg, did you see his eyes! They are yellow! Omg he really scared me!" , I wanted to burst into laughter :'D
All in all it was one pretty fun and interesting weekend~


photos by: John Wolfrik






Photos by: Predrag Bojković









No comments:

Post a Comment