Sunday, April 20, 2014

Best Easter ever!

Sinoc je bilo ludo! Kod nas su dosli Aki,Miljana,Milica i Milan pa smo se druzili,jeli cokolade,Milica je sminkala mene i Katty,napravila mi pin-up siske,Milan mi je peglao kosu,Katty je sminkala Aki,obukle smo Miljanu i tako... XD Bilo je tako zabavno i opusteno...Nekako smo se svi uklopili i celo vece smo se smejali.Hteli smo da idemo na pin-up zurku,medjutim u tom kaficu je bila prevelika guzva za sve nas *pridruzilo nam se jos 5-6 ljudi* tako da smo otisli u drugi klub ("Coupe").I tamo je trebalo da bude retro vece,medjutim,kada smo usli bilo je prazno osim par njih koji su stajali za sankom.Razmisljali smo da li da ostanemo ili odemo dalje pa smo na kraju odlucili da ostanemo - nema veze,zurka samo za nas :D Tako je i bilo u pocetku, DJ me je pitao koju muziku volimo i sta bismo zeleli da pusta.Rekla sam nesto "retro" tj.nesto sto ima takav prizvuk *tipa Gramofondzije*.Narucili smo pica i krenuli da igramo.Bilo nam je divno!Tek oko pola 1- 1 je doslo jos ljudi i prostor se napunio.Milica je ponela bocicu sa sljokicama i sve nas je "posolila" X'D Srele smo i neke ljude koje nismo videle godinama...Nismo prestali sa igranjem celo vece.Oko 3 sata smo odlucili da nam je dosta i da smo gladni :P Nas tata je bio toliko divan da nas u 2 ture pokupi i vrati kuci.Miljana,Milica,Aki i Milan su dosli kod nas.Katty je skuvala kafu pa smo sedeli i pricali do 5 ujutru.Posle toga sam ispratila Milana i Milicu na bus za BG i legla da spavam tek u 6 XD Prosto nismo zelele da odu,kao da se necemo uskoro ponovo videti....
Danas smo isle na rucak kod mame i njenih roditelja.Pravili smo rostilj,jeli kolace koje je baba napravila... *omojboze kakvi kolaci,sastoje se od keksa,kokosa,oraha,cokolade,suvog grozdja,malina,ratluka.... :Q* Cak nas je i vreme posluzilo,bilo je toplo i suncano.Konacno sam iskoristila priliku da nosim malu torbicu u obliku zeca koju mi je Katty jos odavno kupila ^_^ Sve u svemu,prilicno najbolji Uskrs do sada!

Last night was awesome! Aki,Miljana,Milica and Milan came to our place to hang out,we ate chocolate,Milica did mine and Katty's make up,made me pin-up bangs,Milan straightened my hair,Katty did Aki's make up and so on...XD It was so fun and relaxing! Somehow we all fitted together and we laughed all through the night.We wanted to go to pin-up party,but there was no enough space in the cafe for all of us, so we decided to go to another place (club called Coupe).There was supposed to be a retro party there as well,but when we came  the place was almost empty.We thought about going to another place but in the end decided to stay there - party for us only :D That's how it was in the beginning.DJ asked me what music do we want him to play and I asked for something with "retro" sound.We ordered drinks and started dancing.It was awesome! People didn't come until around 1 am and that's when the club became crowded. Milica brought glitter with her and sprinkled us all XD We didn't stop dancing until we decided to go.Our dad picked us all up and when we came home Katty made coffee.We stayed up until 5 am and then I took Milica and Milan to the bus station.We didn't want them to leave,we had such a great time :3 
Today we went to our mother's and her parent's place for a lunch.We made BBQ, ate cake that grandma made... *omg that cake :Q* Even the weather was nice and sunny. Finally I took mu chance to wear that cute little bag in a shape of a rabbit that Katty bought for me a long time ago ^_^ All in all,best Easter ever! 







Milica and Milica :D They love each other ! 



Happy Easter!




No comments:

Post a Comment